mandag, mai 23, 2005

...

I skrivende stund sitter jeg godt tilbakelendt i den heller tvilsomme stolen min. Faktisk rimelig godt tilbakelendt! Nesten som å sitte på skolen de to første timene en mandags morra med matte. Da i "full sving" med repetisjon og gjennomgang av tidligere prøver som ikke gikk helt smertefritt. - Hjernen går på sparebluss, øyelokka er i ferd med å glemme det som heter for muskler, som da fører til en nedadsigende opplevelse, så å si. Fingrene beveger seg i slow motion. Så har vi jo også disse sære vuggebevegelsene på huet mitt, så klart, med dette spesielle glimtet i øynene.

Da spør jeg dere: Hva er jeg nå? Gratulasjoner til den første som svarer.

Mvh.

Mats

2 Comments:

Blogger Jostein said...

Uhm... det kan jo tenkes at denne tilstanden du beskriver rett og slett er trøtthet? Så, som svar på gåten vil jeg si: Du er trøtt.

tirsdag, mai 24, 2005  
Blogger Mats said...

Gratulerer;)

torsdag, mai 26, 2005  

Legg inn en kommentar

<< Home